Now we´re sober

Hade en ganska tråkig eftermiddag idag. Det enda roliga var att jag beslutade mig för att duscha trots att jag bara skulle vara hemma för att sen när jag åt middag smsade Amanda och några timmar senare träffade jag henne på bussen. Vi åkte hem till henne och kollade på mellopello, ungefär precis när Anton började startade vi tv:n. Är lite arg över att dom snygga bara kom till andra chansen, har förlorat hoppet på mänskligheten. När det var slut kollade vi lite på gaygalan och sen startade vi Inception. Jag såg den första gången 2010 när den var på bio och det var då jag fick upp ögonen för Joseph aka världens sexigaste man. Amanda ville att jag skulle förklara filmen för henne men min förklaring blev att man får själv tänkte hur den slutar. Jag tror iallafall snurrgrejen slutar snurra. Tog bussen tjugo över ett och fick se massa fulla människor på stan. Kollade ner i mobilen tills det var lungt ifall någon skulle känna igen mig, lite töntig men jaja.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0