oh pretty baby

Jag har nog varit extra arg idag, men det är bara för att jag blev så himla trött och stressad av att sprida kärlek. Vi gick in i klassrum och gav några som hade fått rosor eller godis, vi delade ut geléhjärtan till alla som ville ha och log till alla! Men mot slutet av dagen och när vissa man skulle ge till hade slutat så dem inte fick något blev man lite småsur. Jag och Amanda kom på halva religionlektionen men min lilla grupp spenderade lektionen med att prata med lamm och sprida kärlek till ensamma själar. Jag fick iallafall en ros, ett paket geléhjärtan och en påse choklad. Fast chokladen var till ett lamm som hade åkt hem så jag fick det och rosen var bara en skämtgrej och hjärnarna var till mig, Tina och Yvonne.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0