paul rudd i mitt rum

Idag har jag kollat på Teen wolf. Precis som igår. Och dagen innan igår. (Detta är sista gången jag bloggar om det, lovar. Fast det sa jag på twitter oxå och vi alla vet ju hur det gick (inte om ni inte följer mig (jag har inte slutat))). Dagens uppgift var att köpa kattmat. Jag sköt upp det till sista sekund och var tvungen att gå ut klockan åtta. Det var dimmigt och jag såg bara några få människor. En hund ylade (en liten fjanthund visserligen, jaja), jag såg två röda lysen mitt i mörkret (trafikljus) men trots allt detta överlevde jag. Tills jag kom till kassan. Betalade med mynt och alla kände varandra och skrattade åt mina varor och jag orkar inte ens förklara för jag skämdes så mycket, hahaha. Nu kollar jag på I love you, man och äter mitt utskrattade godis. Inte kattmaten alltså, köpte godis oxå. Det är ju synd om mig.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0