river island


Igårkväll kom Amanda förbi efter sin träning för att ha en liten catch-up i trapphuset. Idag åker vi ju på studentkryssning och kommer hem någon gång imorn så vi kommer inte ha tid att prata sen, haha. Jag drömde flera drömmar om kryssningen inatt. Blandannat att jag glömde handla i taxfreen, jag släppte ner ett så tungt ankare att Klas hand ramlade av, Tina köpte ingen present till mig, vi hann inte få skolkatalogen och kolla på snygga killar och det var zombies och monster på skolan. Det sista var inte om kryssningen men det var det mest läskiga. Här ovan kan ni se lite av det jag ska ha på mig, blusen är från Asos och ringen från Fionavincent.  Hoppas ni får en lika bra måndag som jag!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0