ska bli stor och stark

Satte mig och väntade på friskis och svettis imorse på att få spruta. Min sköterska var så himla söt och när hon frågade vad jag gjort på sportlovet kunde jag äntligen berätta för någon mer om studentkryssningen! Eller okej, jag sa att det var jättekul, mycket folk, ingen jag kände hoppade ner i vattnet och så. Ska tillbaka i April och Augusti oxå. Försökte ta en cool bild på min arm men misslyckades inte bara första utan även tusonde gången. Sååå ni kan väl låtsas att jag gör en cool pose och man ser ett litet plåster och så kan ni låtsas att det gör ont om man trycker där sprutan var och så kan ni låtsas att det var anabola och inte gardasil så jag verkar vara coolare än vad jag är. Aja, lägger väl upp en bild ändå.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0