studentkryssning #1

Ni anar inte hur sjukt kul jag haft på kryssningen! Måste skriva ner i en dagbok eller nåt om allt som hänt för jag vill inte låta som värsta tönten och vissa grejer är privata. Det som händer på båten stannar på båten. Om man inte är nära vän med mig, hehe! Vi har iallafall festat i ett helt jäkla dygn och jag har umgåtts med så himla många människor i den där Starlight club. Jag gick och la mig halv åtta imorse efter ett svårt dilemma och berättade om hela min kväll för Amanda som sov men reagerade jätteroligt på det jag sa. På eftermiddagen hade vi på oss myskläder och åt godis men sen säger alla åt oss att det är fest igen så vi fixade oss och hängde i Emmas och Zaras hytt med grabbar från Eskilstuna och när vi var redo för klubben hade de stängt. Nu väntar jag på baksmällan från helvetet medan jag tänker igenom allt jag gjort. Ännu ångrar jag ingenting. Tog knappt några bilder med mina kameror men kastar in de andra jag hittar här, håll utkik!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0