This is fucking awesome

Idag gjorde jag ungefär samma sak som igår, fast denna gång kom mest fordongrabbarna (och några tjejer). HV var först ut men bara en kom och de andra kom när vi packat ner. Eftersom vi är världens bästa studentkommitte packade vi upp igen! Många av fordonsklasserna kom även tidigare så vi fick packa upp, allt för dom! Vet inte hur Denise tycker om detta men kom igeeen, dom går fordon! Det tråkigaste med dom var att typ alla hade körkort så jag fick inte se några gullebilder. Inte för att dom var fula, men dom såg ju precis ut som i verkligheten. Nu vet jag att Denise komma döda oss men vi lät en kille ta åt sin kompis trots att han inte hade hans legitimation (har gått i samma klass som dom typ hela livet så jag anser att det inte gör något) och vi gav en kille hans mössa utan att han ens hade körkortet med sig! Där var våran ursäkt att Tina satt bredvid och kände honom, dessutom hade vi skolkatalogen. Det är jättemånga fordon och flyg kvar eftersom dom hade praktik, men är stolr över dom som trots det kom! När vi packat ner allt igen var det musikalep.
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

Det är luugnt, man måste göra undantag med vissa. Men inte en hel klass, haha (du vet vilket klass jag snackar om. Typ en två timmar tidiga.....)

Svar: Hahaha du får läxa upp dom!!
Frida

2013-02-06 @ 20:47:10
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0