Tina Yvonne Amanda

Jag vill bara tacka tre av mina kära klasskompisar. Tack vare er tar jag mig igenom skoldagarna, ni är bäst!

Jag vill tacka Tina, som alltid har de bästa råden och som alltid kan lösa problem, allt från kläder till killar.
 
Jag vill tacka Yvonne, som alltid är rolig med bästa skämten och som förlåter mig när jag inte förstår dem. 
 
Jag vill tacka Amanda, som alltid finns där vid min sida hela tiden och som klara sig lika länge utan som jag
skulle klara mig utan henne, som alltid lyssnar och alltid bryr sig och som jag kan prata om vad som helst med. 

Kommentarer
Postat av: Bff

gör allt för dig världens bästa vän! <3
älskar dig.

Svar: Du är bäst i hela världen! <3 älskar dig med, puss!
Frida

2013-02-25 @ 23:22:12
URL: http://livetruntamanda.blogg.se
Postat av: Tina

Gud vad du är söt!

Svar: Hihi, DU är söt!
Frida

2013-03-05 @ 22:01:03



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0