want you so desperately

Efter en helt ok skoldag var det dags för öppet hus! The last one ever. Först stod jag och Tina vid sambordet men det var inte alls lika kul som förra året så vi satt i cafeterian och kollade på uppträdanden tills Yvonne kom och då gick vi runtruntrunt. Jag ville testa grävmaskinen men det var dålig service och kallt. Jag och Yvonne hörde ett ljuvligt ljud från cafeterian som visade sig vara Sylvenius som sjöng One direction så vi stannade ett tag ocj när vi kom tillbaka satte vi oss alla i datorsalen där en stor debatt höll hus. När klockan slog åtta tog jag och Yvonne bussen till stan där vi tog en halvtimmes lång promenad och sen ringde jag Amanda för att prata ännu mer. Missade Once upon a time men vad gör man inte för kärleken? Dvs skolan och kompisar. Har hört att jag är kär i flera olika människor idag men vill att alla fans där ute ska veta att det är falska rykten. Still going solo. Mycket engelska idag, hoppas ni förstår budskapet ändå! 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0