Welcome to the new age

Asså jag har roliga saker att blogga om men orkar inte, har förstått att cirka ingen bryr sig ändå, haha! Idag var iallafall en kul dag. Jag och Amanda fick äntligen reda på vad skolans snyggaste kille hette tack vare mina stalkinginstinkter. Jag är faktiskt ledsen förra skolans snyggaste kille men man måste fan prestera bra varje dag om man ska hålla titeln uppe och det har du inte gjort. Att bli utslagen av ett lamm måste kännas hårt, men sånt är livet grabben! Vill inte att ni ska tro att jag är värsta superstalkern, men om ni tror det vill jag berätta att det inte är så dåligt. Har en egen stalker faktiskt, tack vare den fick jag lite bloggmaterial som ni ser här nedan! En trött Frida efter musikalrepet som väntar på bussen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym stalker

I see you

2013-03-05 @ 21:58:34



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0