you were made for me

Innan skolan köpte jag semlor till ligan, igår kostade dom 15 kronor men idag 24!?!?! fett arg. Men den snygga killen som jobbade där gjorde det okej ändå. Kom i tid till gitarrlektionen men han kom aldrig, har inte haft lektion på säkert en månad. Jag, Amanda och Tina ville sluta tidigare från naturkunskapen så vi kunde äta semlorna men vi skulle dissikera lammkött i slutet. Så på tio minuter slängde vi i oss en varsin semla och sen hade jag sånglektion. Efter lektionen satte jag mig i biblioteket med Tina för att kolla snygga killar och lite senare kom Amanda dit. Jag tvingade med mig dem till musikteorin men Göran var inte där så hela ligan kunde fortsätta kolla på snygga killar. Några timmar senare åkte jag ner på stan med Amanda för att fixa lite ärenden eller vad man ska kalla det. Bra fettisdag/pannkaksdag/dopdag!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0