you're my sweet

Var på skolan tidigt imorse och sjöng lite musikallåtar. Efter lunch dansade vi inför multishowen. Trots att jag var himla trött (blev väckt klockan fyra imorse, tur att jag har lätt för att somna om även om jag var ute på promenad) var det jättekul! Åkte till Gottsunda sen och hämtade Frani som hade varit hos Hanna och Oscar. Gick hem så hon fick en promenad och jag tänkte faktiskt bara gå halvvägs men glömde alltid hur långt det var kvar så jag fortsatte gå. Helt ologiskt. Nu ska jag laga mat och tagga Melodifestivalen, jaaa! Bästa lördagsunderhållningen. Kan lova hela Sverige att jag inte tänker gå ut på lördagar sålänge det är Mellopello. Fick förresten reda på i veckan att det var idag, aldrig någon som säger till mig?? Dom borde göra mer reklam för det, skulle dö om jag råkade missa pågrundav min oallmänbildning.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0