andra januari

Vill ni se en lista på allt jag gjort i år? Här kommer den:                                                  . Ingenting alltså. Jag går runt i olika mjukisbyxor för att inte röra mitt skavsår och har inte lämnat huset på hela året. Imorn tänker jag ta en datorfri dag så jag måste väl gå ut. Ehhh ja. Hade en kul dröm förresten. Vet att ingen vill veta men jag och Yvonne skulle ha en till välgörenhetskonsert och behövde folk som uppträdde. Samma dag hade Yvonne åkt till Thailand men kom hem lagom till konserten. Först sjöng en kille från Rasbo en låt som jag och Yvonne hade skrivit och sen skulle några simdansa. Alla skulle dyka i samtidigt men en kille från skolan var sjuk så han hamnade på botten och när jag sa till hans kompis sa han att dom skulle fixa det sen, tillslut drog jag upp honom och han överlevde. Slutet gott allting gott som man säger.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0