björnar och bajs

Idag har jag tänkt på de stackars älgbebisarna som förlorar sina föräldrar när folk jagar och om björnar bajsar i idet. Fick svar på det andra genom twitter (världens bästa källa) och tydligen håller dom in bajset och bajsar ut allt på våren. Fick även reda på att björnbebisar är små som marsvin så om ett marsvin är ute på skogkrogen kanske den raggar upp björnen sen får dom stora marsvin och minibjörnar. Eller så kanske den tar hem den till sin bur och dom gifter sig och sen blir björnen alldeles för stor för buren. Skrev lite låttexter påtal om björnar oxå, är inte helt säker på att den om Noak är rätt men ungefär va? Rätta mig gärna om jag har fel. Och följ mig på twitter, är rolig ibland. Oftast. Kanske.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0