#cutforbieber

Asså världen, lägg av. Som jag har förstått det kan det hända att Justin föll lite för grupptrycket och rökte på lite, någon tyckte att hans fans skulle skada sig själva för att de flesta är 14 år och tror på allt så någon startade en trend på twitter och helt plötsligt lägger alla Justin Bieber fans upp bilder på sina blodiga armar. Såg en bild och antig att det skulle vara typ ett litet skärsår men hela armen var typ trasig. Om jag var Justin och såg detta skulle jag må så himla dåligt och säkert skära mig själv, så jag tror inte att tjejerna hjälper honom genom att ge honom sjukt dpligt samvete och jag tror inte att han tänkte fortsätta röka på, vissa saker händer bara en gång. Dessutom har tydligen en tjej dött för att hon råkade skära lite för mycket. Jag tycker alla ska låta honom göra vad han vill sålänge det inte påverkar hans fans (vilket det inte behövde göra om ingen började med detta så jag bryr mig inte alls om han röker på, alla kändisar gör väl det).
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0