hurtigbullarna

Har fetaste sovmorgonen nu på torsdagar, skönt! På lunchen satt hela gulleklassen vid samma bord. Fick höra att mina berättelser inte är så kul, whaaat? Förstod inte vad dom menade. Kanske är det så att när jag berättar något vill jag aldrig komma någonstans med det, jag bara berättar ändå. Jaja, gillar er ändå! När vi slutat gymmade jag och Yvonne! Vi gick även till spinningrummet och avslutade våran träning där. Sen åkte vi ner på stan, löste in de sista pengarna, handlade nödvändigheter och sen skiljdes vi åt. När jag gått på bussen ringde hon och sa att hon missat sin så jag gick av och vi var på stan ett tag. Råkade köpa en ny fin tröja på rean, innan kostade den 349 men nu bara 87! Bra kap.
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag älskar dina historier juuuuu, tycker dom är kul!

Svar: Hahahaha vad bra Tina, då kan du få höra min dröm idag!
Frida

2013-01-17 @ 21:17:12



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0