I rush to the start

Bästa fredagen på länge! När jag gick mot skolan var det en byggare som pekade finger åt mig, redan då kände jag att dagen skulle bli bra! Efter svenskan var det god lunch och äppeljuice(!!!!), bara det säger en hel del om dagen. Efter klassrådet blev jag, Tina, Yvonne, Amanda, Rita och Sofia lämnade ensamma i klassrummet så vi gick ut på taket och hade kul! Några fordonselever såg oss så när vi gick bestämde dom sig för att ta bort dörren till det klassrummet så vi skulle få skäll, hahaha. Deras lärare sa bara att dom var roliga och som Emil i Lönneberga och våran lärare sa bara att vi inte skulle skriva det på facebook. Det var lite försent för det då, haha. Klockan tre hade jag klipptid och efter att ha gått lite vilse kom jag dit och kapade mina längder. Det är inte mycket kortare men en stor skillnad! Himla fräsh må jag säga.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0