i'm a growing girl

Åkte tidigt till skolan för att första lektionen ha ett litet seminarie. Förra etiklektionen skulle vi besvara frågor och nu skulle vi säga vad vi kommit fram till typ. Det gick ganska bra trots att jag inte sa så mycket. Sen rullade dagen på som vanligt och efter filosofin hade jag min lilla håltimme. Yvonne och Tina var gullegrisar som stannade i skolan och väntade med mig. När det tillslut bara var jag och Tina kvar spenderade vi den sista halvtimmen men att kolla på fiskarna, hahah. Vi var inte så många på musikalen eftersom hälften var och dansade så jag fick vara inhoppare för Amber! Alla dom jag spelade mot (iallafall Link och hennes mamma) var inte heller där så man kan säga att vi var vårat egna lag. Hairspray.
 
Idag såg jag exakt ut som i oktober, om man bortser från de slitna hårtopparna och att jag har strumpbyxor nu.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0