Jag är dina drömmar

Bussen min var helt galen imorse. Både sen och körde fel! Men jag fick gå av så jag kom närmare Boland. 1-0 till mig. Typ. Under svenskan berättade jag hela jäkla Once upon a time för Amanda så jag kunde diskutera det med någon och under klasstiden pratade hela klassen om filmer och serier. Sen övergick vi till vanliga saker som studenskiva och "klassens..", superkul! Under håltimmen drog jag, Amanda och Jasmine till Arge Kaj. Dom ska gå i konkurs efter några månader så det var 30& på allt. Hade alldeles för höga förväntningar och köpte onödiga saker bara för att ha köpt något, haha! På Etik-och livsfrågor fick vi tillbaka uppgiften (fick VG+, så himla glad!!) och pratade om människorvärden. Hade en liten catch-up med Amanda innan jag tog bussen hem. Ikväll blir det utgång och jag är helt jävla ensam hemma. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0