let me kiss you

Den största anledningen till att jag inte bloggade är för att jag väntade på One directions nya musikvideo. har faktiskt gjort saker idag men det var inte sådär jättespännande att berätta om. Men här är det alltså. Kiss you (skriver alltid kiss me av någon anledning, gissar på att mitt undermedvetna (egentligen medvetet) vill att dom ska kyssa mig, jaja) av One direction. Asså dom är hur gulliga som helst och Zayn får pluspoäng för att han är så jävla sexig men Louis är alltid nummer ett fast eftersm han inte sjunger här är han inte med så mycket. Undrar om jag nyss skrev världens längsta mening. Det jag försöker komma fram till är att dom har gjort bättre och den var väl kul men det var långt ifrån den bästa musikvideon jag sett. Skärp er lite nu grabbar, låtarna ni har skulle kunna bli så sjukt bra musikvideos!
  

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0