my dreams ends with cat

Inatt drömde jag att jag var tillsammans med en kille på skolan men han skulle göra slut med mig (visste det eftersom jag typ drömde i dåtid och i ntiden var han tillsammans med sitt ex) så han och hans kompis körde runt överallt för att hitta mig. Första gången var jag hos Frida i hennes lägenhet som var sjukt snygg och han tog ut mig i trapphuset man sa bara åt mig att han skulle säga något och att jag skulle lyssna. Senare åkte jag med han och hans kompisar i en bil och vi skulle hem till Denise som bodde i någon studentlägenhet fast en liten pojke öppnade portdörren. Hade tagit med mig min bebis jag tydligen fått och visade henne och min jävla pojkvän hade fortfarande inte gjort slut med mig men jag både visste och ville att han skulle det. Snoozade i två timmar för att få reda på hur den slutade men när jag tillslut vaknade låg Fia i min säng och min första tanke var att hon var bebisen jag drömde om. Ber om ursäkt till alla jag berättat min dröm för idag, men den var så verklig, haha. Snabb skolresumé: naturkunskap, pannkakslunch, fnitter, religion, gymmet, olämplig utsikt, hem. Snart ska jag ner på stan igen och hämta Franni men vi ska åka buss hem.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0