något stort på gång

Tommy kom inte till gitarrlektionen så jag sprang därifrån ifall han skulle vilja ha lektion en kvart, hahaha. Efter en rolig naturkuinskapslektion (roligt när man pratar om kroppen och grejerna som bor på tungan) var det sång för min del. Fick en ny låt för att jag var så duktig! Sen hängde jag i dansen tills Tina lunchade med mig och sen fick jag reda på att det är något stort på gång i skolan! Rusade till musikteorin som var rolig den med och sen gymmade jag med Yvonne. Vi var tillochmed i killgymmet, whaaat. Klarade 40 kilo där och klarar 15 i tjejgymmet, tror dom har fuskmaskiner. Sen fixade jag och Amanda viktiga saker till det stora. Riktigt stort är det. Kolla nedan liksom, jättestort. Större än mig. Stort.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0