När det är fredagkväll

Jag, Yvonne, Tina och Denise började kvällen på Williams men drog snabbt vidare till Gary's. Där träffade jag både folk från Boland och Gåvsta (vann förresten kännaflestfolktävlingen), såå himla kul att träffa dom i gamla klassen! Synd bara att dom skapat en kalaspartygrupp utan mig. Bitches. Dom från Boland kom iallafall och satte sig hos oss så det var vi, Robin, Daniel och en kille som gick fordon som inte hette Patrik. Beställde alldeles för mycket söta saker för alldeles för mycket pengar men den nya bartenden var så himla gullig så det gjorde inget. Lite senare kom Adam och hälsade på med sina nya vänner och sen avslutade jag, Tina, Robin och Daniel kvällen på Burger king. Konstig men bra fredag.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0