nytt till min rumpa

Tog mitt pick och pack till stan idag. Drömde att jag inte hade något att ha på mig imorn och så¨kan det ju inte vara. Hittade en tröja jag velat ha jättelänge på Gina tricot men den fanns bara i XXL. Det gjorde inget bestämde jag mig för. Kul att jag provade den när den inte var på rea i M och tänkte att jag skulle ha den i S, hehe. Gick sen in på Lindex för att göra mamma stolt. Fick med mig två nya BH:ar (BH:sar? BH:r? Behåar?) och två par trosor. Tänkte först inte visa er men sen tänkte jag att ni aldig sett mina underkläder! Det kan vara för att jag varit så dålig på att köpa nya och när jag väl gjort det har jag varit så sjukt okreativ. Men idag var jag  faktiskt duktig även om jag hatar Lindex trosstorlekar.
 
 
Eh, fick ingen bra bild på de andra grejerna. Det var ändå inte så intressant. Tröjan får ni se imorn kanske, hehehe!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0