the story of us looks a lot like a tragedy now

Åkte till Amanda bara några timmar efter jag vaknat imorse. Vi pratade skvaller, deeptalk och lite annat skoj. Efter att vi ätit och så drog vi ner på stan för att kolla på Berättelsen om Pi! Påväg in i biosalongen tog vi oss ett varsitt par 3D-glasögon men efter ett tag märkte vi att ingen annan i salongen hade det. Men det gjorde inget, tycker egentligen inte om 3D-filmer så mycket och jag låtsades att det var det ibland, hahaha. Dessutom skulle jag nog kissat på mig i vissa scener om det var 3D. Filmen var jättefin och jag fick sån lust att skaffa massa djur. Tänkte ett tag att jag skulle komma hem och klappa Fia som jag inte träffat på två dagar nu! Därför ska jag gå och lägga mig så jag får pussa på henne imorn.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0