the words you whispered I will always believe

Gårdagen var hur trevlig som helst! Jag och Amanda mötte upp Lotta, Minna, Sofie och Nathalie och gick till Williams. Vi satt där hela kvällen men med en shotkanna, bra musik och trevligt sällskap kände jag inget behov av att gå någonstans! Önskade Rock me av One direction och blev himla glad när dom spelade både Kiss you och Little things. Jättemånga från Boland kom fram och hälsade och jag fick både komplimanger för mitt hår och min kavaj! Vi hade turen att hänga med Peter som var nykter och hade bil så jag sov över hos Amanda för att slippa ta bussen, haha. Trots att han höll på att döda oss lite var det himla snällt och jätteskönt att slippa tänka på tider. Innan vi åkte träffade vi några som sa att jag såg ut som Veronica Maggio på crack, kvällens finaste komplimang! Hade ju inte kamera med här är bilder från Lotta. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0