We gonna party like it's 3012 tonight

GOTT NYTT ÅR!!! Var hemma hos Amanda med Denise, Emil, Minna, Lotta, Valter och Fredrik och spelade wii, ring of fire och rita & gissa innan vi gick till slottet och kollade på fyrverkerier. Vi sköt upp våran lykta med fina nyårslöften (allt kopplades ihop med att åka till Ullared). Efteråt åkte vi hem och både jag och Amanda ville på efterfest men det är inte alltid lätt. Antar att vi kunde åkt till Kåbo men mina fötter tackade och bockade över att jag åkte hem. Gick från bussen hem barfota för att mina skavsår gör så ont. Man har altid för höga förväntningar av nyår men detta var faktiskt riktigt kul! Är dock fortfarande kysspånyåroskuld (ledsen Amanda, räknar inte dig eter du hade två, haha!) men det är inte så lätt när alla grabbar man var med hade flickvän. Jaja, bättre lycka nästa gång! Nu får vi se vad 2013 har att erbjuda.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0