goldengolfgirlfriend

Skulle bloggat igår men sen var jag för upptagen men att göra ingenting så jag bloggar nu (fett med rebell). Igår var jag på stan med mamma. Inne på Helping hand såg vi en prydnadsgolfare och man kunde köpa matchande golfklubbor till honom. Lite senare var vi inne på House hold och såg golsklubbspennor. När vi sen cyklade hem såg jag en golfboll på gräset. Fattar ni vilket öde detta är eller?? Jag kommer så gifta mig med en rik golfspelare och vi kommer bo i värsta lyxvillan med tjänare och grejer och ha en egen golfplan osv. Funderar på om vi ska ha en egen frozen yoghurt maskin oxå för jag provade det igår och jävlar vad gott det var. Det var egentligen bara det jag ville säga med allt detta. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0