international kissingday

Har haft två riktigt roliga utgångar i helgen men nu är jag så himla trött, haha. I fredags var jag och Yvonne på Garys och catchade up lite. Vi gick förbi Interpool oxå och Williams där vi träffade hennes gamla klasskompis och min gamla klasskompis som var gamla klasskompisar och några från deras gamla klass. Tillsammans med dem gick vi tillbaka till Garys och hade det trevligt. Under tiden som jag drack en Breezer drack Yvonne fem, hahaha. Runt klockan två gick vi till Burger king och tio minuter innan sista bussen gick cyklade jag hem. Igårkväll träffade jag Tina och vi gick till Williams. I början var det inte alls många där så vi gick först till Garys och sen Terassen men stannade inte länge utan gick tillbaka till Williams. Lite senare kom Malin, Gabbi, Jennifer och Sofia så vi satte oss med dem. Träffade på grabbzen från Almunge där så vi lämnade Tina på Williams och gick till Terassen. När deras sista buss hade gått sprang jag tillbaka till Williams för att Tina kunde garantera snygga killar och haff. Tina ljög. Men eftersom hon hade blivit bjuden på en hel del kändes det bra att veta att hon kom hem säkert, hahaha. Det var ju tydligen internationella kyssdagen igår men ingen jävel förutom en katt jag hittade på gatan ville kyssa mig. Dagen till ära frågade jag bartendern på Williams om ett lipsyl eftersom han inte längre hatar mig och alla andra brudar har fått. Använde det dock inte förrän jag klivit av cykeln hemma så det kanske var därför jag inte fick någon kyss. Nu ska jag kyssprotestera eftersom jag är arg. Mvh snäll tjej på 18 jordsnurr som älskar katter och kommer förbli ensam. Skicka gärna mail. [email protected]
 

Kommentarer
Postat av: Denise

Och katten ser väldigt tillfredsställd ut...

Svar: Hahhaha käften det är så den ser ut när den är upphetsad okej
Frida

2013-07-08 @ 15:56:39
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0