styles

Vad som hänt på den senaste tiden: Jag är kaninvakt och har köpt en Onedirectiontidning. Skulle tydligen passa bra ihop med Louis och Liam vilket är jättejobbigt för de är typ varandras motsatser. Blev alltså inte mycket smartare på den fronten. Antingen en rolig sexbit eller en seriös ungkarl. Tror jag behöver flera pojkvänner så jag kan variera mig lite. Ibland vill man ju ha världens snyggaste i hela världen och ibland lite lagom snygg. Sålänge de pratar brittiska (är det ens ett ord??) och kan sjunga är jag nöjd. Därför planerar jag att ta mitt pick och pack till the city of London. Försöker hitta en medparter men som det ser ut nu åker jag ensam. Säg gärna till om ni vill följa med för någon måste ju ta kort på mig, hehe. Måste åka innan den nittonde så jag inte missar min framtida man i vaxformat på Madame tussauds.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0