aldrig har kärlek drabbat mig så

Igår var jag på mitt första bröllop någonsin. Är ganska säker på att inget slår detta, herregud vad fint det var! Såfort brudparet gick in började jag gråta men försökte le hela tiden ändå. Att trubaduren spelade Utan dina andetag och pianisten spelade River flows in you gjorde inte saken bättre. Efter den jättefina cermonin gick vi till bygdegården och drack champange. Lite senare var det dags för middag. Jag satt vid ungdomsbordet tillsammans med blandannat kusin Frans och Emils bror. På sidan hade vi även toastmastern Gustav och mormor. Maten var jättegod och folk höll så himla fina tal. Vi fick även en supergod bröllopstårta som jag önskar att jag åt mer utav. Sista talet hölls av Linda och det avslutades med att hon sjöng Du behöver aldrig mer vara rädd som Klas spelade gitarr till. Kände lite att jag ville gråta igen men klarade av att hålla det inne. Efter middagen var det bröllopsvals och så spelade ett band som hette Too much monkey business lite alla möjliga låtar så att alla kunde dansa. Alkoholen kostade bara 20 kronor så först bjöd storebror mig på en cider men eftersom de tog slut fort köpte jag mig en öl innan vi åkte hem. Det var verkligen en jätterolig dag och jag vill gratulera Katarina och Emil, ett av de finaste paren jag känner som uppenbarligen är menade för varandra!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0