grattis littlemonster

Idag fyller ingen mindre än bloggen fem år! Fem år sen kom jag hem från England och alla mina vänner var bortresta. Jag var uttråkad och tänkte att eftersom jag ändå uppdaterar bilddagboken varje dag kan jag lika gärna skaffa blogg. Sagt och gjort. Hade några små bloggperioder och det tog ett tag innan jag faktiskt kom in i det. Helt ärligt börjar jag komma bort från det och glömmer ofta bort att jag har en blogg. Skyller mest på vårterminen i trean. Ikväll ska vi ut och fira, det började med att vi bara skulle ta en öl men nu har jag köpt en ny klänning och är redo att festa loss. Inte allt för mycket dock eftersom det är en stor dag imorgon! Bästa bloggpresenten hittills är en cykel. Den finaste jag sett.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0