I got good times, man

Åkte ut till pappa i Öregrund i torsdags. Vi åt kebab och kollade på Jeepers creepers innan det var dags att sova. Vaknade tidigt och runt tolv hämtade Amanda och Alex upp mig sen begav vi oss till midsommarfest 1. Först åkte vi lite fel men tillslut var vi framme! Det var hos Lottas släkt på Torrön. Först blev vi indelade i lag och hade tipspromenad. Jag  var bara med vixna så litade på att de hade rätt eftersom jag typ inte kunde någon fråga. Efter den jättegoda maten fortsatte lekarna. Man skulle välja ut några från laget som skulle tävla i de olika grenarna. Både jag och Amanda blev valda till de mest glassiga och när vi tog ett glas med mjukglass framför oss blev vi jätteglada. Men när vi fick en nylonstrumpa över huvudet och skulle äta genom den blev det lite jobbigare. Jag är ganska säker på att jag förlorade den grenen, haha. Lite senare skulle man välja den som bar bäst på fotboll. Jag har ju spelat när jag var yngre och mitt lag tyckte att jag såg ut att vara bra på det så jag körde. Förlorade den grenen med. Lite senare hämtade Alex upp oss igen och så begav vi oss till midsommarfest 2, på Amandas land i Stenskär. Vi kom lite sent så vi missade femkampen där men var det jättekul ändå. Vi åt ännu mer skitgod mat och gick ner till bryggan och umgicks. Träffade en hel del grabbz från Rasbo dessutom. Är glad att jag hade Patrik och Johan med mig, annars skulle jag inte ens sett dem, hahaha. Runt tolv tog vi taxin till midsommarfest 3. Centrum av Öregrund. Det hände inte alls mycket där, förutom ett slagsmål som vi missade trots att vi stod precis bredvid. Killarna träffade jättemånga de kände men inte jag och Amanda så det var inte sådär jätteroligt. Vi stannade bara någon timme och innan jag, Amanda och Alex somnade plockade jag sju sorters blommor. Drömde om halva skolan så mina chanser är goda. Vid frukosten kom pappas grannes barn och hängde med oss. Herregud vad söta, flickan ville sitta i mitt knä och pojken var verkligen den sötaste ungen jag sett.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0