jag har tagit studenten

För bara 48 timmar sen var jag en Bolandselev. Gick upp tidigt igår för att komma till skolan halv åtta och då började allt. Vi fotades, åt frukost, skrev i mössor, kollade på uppträdanden, fick betyg och sist men inte minst sprang ut. Mina skor var lite högre än jag klarade av så jag fick springa ut barfota för att inte komma fem timmar efter de andra. Flaket var bland det roligaste jag gjort, vi åkte tydligen i över två timmar och jag hade det så himla kul! När vi kom tillbaka till skolan pratade vi med esteter och drack redbull tills det var dags att åka vidare. Mina kusiner hämtade mig och körde mig till Björklinge. Där var det jättetrevligt och jag fick jättefina presenter och åt jättegod mat och tårta. På kvällen åkte jag och Frans till stan eftersom vi båda skulle till Flustret. Jag mötte upp my bitches på station och sen tog vi en drink på Gary's innan det var dags. Dansade så mycket jag kunde med skorna men behövde sitta ibland och få hjälp i trappor, haha! Hade iallafall jättekul under hela dagen och kunde inte spendera min student med bättre människor! Tack Boland för den här tiden, tack Amanda för att du alltid hjälper mig, tack släkten för allt, tack alla andra för att ni är så jävla bra!! 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0