studentlifeupdate

Jag trodde att dagen då jag slutade blogga varje dag var dagen jag träffade min drömsprins och levde lycklig med honom hela dagarna. Tyvärr är det inte så. Först var det så mycket i skolan så jag hade inte tid och nu är det ingenting efter skolan så det är alldeles för tråkigt att skriva om. Under denna vecka som vuxen har jag sovit, städat, ätit, cyklat, ätit mer, kollat på serier, fått skavsår, ätit lite mer och haft det bra. Igår gjorde jag ett besök i skolan där jag träffade favorittvåorna och Arne som blev glada över mitt besök. Jag kommer ju tillbaka nästa år ett tag så än vet jag inte hur det känns att vara klar med skolan föralltid. Om det tar ett tag tills jag skriver nästa gång vill jag önska er en glad sommar! (Har kollat på hela säsong 3 av Awkward, därför försöker jag låta djup när jag bloggar. PS. En snygg kille är med i säsong 3 men jag hatar honom. Mest för att han är så jävla snygg (inte snyggare än Matty Mckibben))
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0