Hit it out of the park

Då var det måndag igen! Denna måndag var faktiskt väldigt roligt även om jag var ensam större delen av dagen. Efter psykologin hade jag ensemble men vi var ganska få och sjöng igenom gamla låtar och på musikteorin satt vi bara vid ett program och lärde oss ingenting. Efter lektionen sprang jag till kafeterian för att äntligen lämna den sista studentmössan, vilken lycka alltså!! Satte mig sen i dansarnas lilla rum med min lunch och kollade klart på Barbiefilmen och efter det blev det lite High school musical 2. När Amanda slutade gick vi till lektionen men läraren var tydligen arg så vi satte oss i kafeterian tills hon lugnat ner sig. Efter skolan drog hade vi båda projektarbetsmöte sen tog vi en sväng på stan!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0