kan jag återanvända?

 
Undrar om jag är den enda som är sjukt arg över att min kamera funkar igen. Jag kunde ha tagit massvis med roliga foton på festen som jag kunde lägga upp på facebook och visa upp min nya skjorta men nej, nu sitter jag här med halvfula bilder som inte ens är mina så jag vill inte lägga upp dem. Funderar på om jag kan ha exakt samma kläder nästa fest bara för att kunna lägga upp bilder på facebook. Det jobbiga är att nästa fest antagligen är med andra personer och jag vill ju ha bild på personerna oxå men jag kan ju inte ha samma skjorta om jag är på fest med samma personer för de kommer tro att jag bara äger den skjortan och nästa fest kommer inte vara på samma ställe så allt kommer vara annorlunda och de personer kommer oxå ha andra kläder så det kommer inte bli samma sak men kan jag ha samma skjorta ändå även om jag haft exakt så med exakt de personerna?? Detta är en seriös fråga och jag mår dåligt när jag tänker på det. Kan jag alltså ha samma kläder på en fest med samma personer eller kommer de kolla snett på mig?

Kommentarer
Postat av: Denisen

Alltså det är ju en sjukligt snygg skjorta.... jag skulle lätt kunna ha den två gånger med samma människor. Men inte fler än två, haha

Svar: Hahahah ja jag får tänka på saken.. Träffar dom ju inte så ofta haha
Frida

2013-03-17 @ 18:40:01
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0