Elit

Saker jag prioriterar framför bloggen: skola, studentskivor, sova. I onsdags var det elitskivan som var prio ett. Det var så kul att jag missade sista bussen och gick hem till Amanda med Alex och Jack. Åkte hem tidigt och gjorde mig redo för skolan. Fick göra klart det sista naturkunskapsprovet och fick fucking godkänt!!!! Är så jävla glad, 50 poäng liksom! Får ändå IG i kursen men det känns skönt att ha G på iallafall ett prov. Kom hem direkt efter skolan och somnade, vaknade en timme senare och trodde att det var morgon så jag satte mig och åt frukost. Var lika trött i skolan på fredagen men klarade mig igenom hela skoldagen och sen blev det fest, mer om det sen!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0