i reach for the horizon

Snat ska jag iväg till Parksnäcan för att kolla på Eurovision. Det känns lite tråkigt att kolla hemma på världens sämsta tv och mina kvalupplevelser har inte varit de bästa. I tisdags kollade jag på mobilen och twittrade från datorn. Eftersom mobilen laddades samtidigt var jag tvungen att sitta på golvet, ganska obekvämt. I torsdags satsade jag på att göra samma sak men datorn var dum och ljudet på mobilen slutade fungera ibland så jag bestämde mig för att kolla på tv:n ostället, men eftersom jag inte hittade rätt kanal fick jag kolla på finska kanalen. Förstod inte allt de sa och låtarna var textade på finska men annars fungerade det helt okej. De blev väldigt glada när finland gick vidare iallafall.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0