ignorerad men glad

Har ignorerat bloggen lika mycket som alla andra ignorerat mig hela veckan. De enda människorna som gjort mig glad har varit snygga killar och lärare. Igår hade jag mina tråkigaste lektioner och längsta håltimme ensam eftersom Yvve inte kom. Spenderade lite av håltimmen med Denise som fyllde år och sen gick jag till några i klassen som kom på dåliga ursäkter för att inte vara med mig. "Vi ska göra seminarie nu, skitviktigt!!" Jaja tjena. Tillslut fick jag sällskap av Amanda och vi bestämde även att vi skulle komma tidigt till skolan idag för att plugga till provet. Precis när jag kommer till skolan, halv nio imorse, smsar Amanda och säger att hon inte kommer. Jag försöker få de andra från klassen att komma och hjälpa mig plugga men de har som vanligt ursäkter. "Ehh asså ska göra prov, får inte missa!!" Satt på en bänk i tjugo minuter sen satte jag mig och pluggade gärnet. Tillslut var det provdags och de andra från klassen kom tillbaka, men sen går alla till biblioteket så jag sitter ensam i det jävla rummet, inte ens läraren var där! Hade sen en jätterolig sånglektion och fick en kaffe av Yvonne och sällskap av Tina, Trodde jag iallafall. Tina sprang iväg såfort jag kom och när jag satt och åt lunch med Emma kom Yvonne och tog tillbaka sin kaffe. När vi hade slutat blev jag mobbad i biblioteket och de skickade iväg mig på uppdrag hela tiden för att slippa vara med mig. Men somsagt, mina dagar har varit bra tack vare alla snygga killar på Bolaskola och morgonbussen. Er vill jag tacka. Amen. Ni är bäst föralltid. Xoxo. MVH Frida.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0