Om du vill ha en idiot lägg din hand i min

Valborg igår var så jäkla bra! Missade forsränningen så jag hängde med Emma och Mickis i stadsträdgården ett tag tills det var dags att grilla hos Lotta med dem andra. Jag var nog sämst på att grilla men bäst på att spela kubb. När det började bli kväll åkte vi till Williams där några från musikalen var. Vi fick dock inte plats vid samma bord och lite senare kom två brittiska män och slog sig ner vid oss. Tydligen kunde den ena svenska men de var från Canada eller Holland eller nåt. Efter att jag gått mellan det bordet och musikalbordet kom fler av deras kompisar. Tillsut förstod jag att en var helsvensk, en var halvsvensk, en var typ tysk och den sista från Canada. Inget konstigt alls. Stod typ och skrek på dem för att jag var helt säker på att alla ljög för mig och kunde svenska egentligen. Efter att jag gått tillbaka till musikalbordet och skrikit lite mer erkände alla. Sen ville de ha någonstans att efterfesta eftersom deras tåg inte fick förrän om tre timmar så jag bjöd in dem till Emma. Vi pratade i typ en halvtimme sen ville alla sova men vi tre som sov i vardagsrummet spelade quizkampen och lärde känna varandra istället. Eller jag frågade ut dem medan de fick gissa fram allt om mig. Men det var bara rättvist eftersom jag kunde hela deras namn på första försöket och de ljög, haha!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0