vem har du pratat med?

Så skrev Amanda till mig tidigt igårmorse. Jag minns inte ens att jag hörde smssignalen men svarade helt normalt och somnade sen om när hon sa åt mig. Vaknade två timmar senare och fortsatte dagen helt normalt men lite senare kom jag på att jag skrev till henne på morgonen. Läste igenom och såg att jag skrev att jag pratade med Martin. Kommer bara ihåg att jag drömde att jag var en sjöjungru och dejtade en kille som hatade sjöjungfruar och sen någon till dröm men inget om någon Martin. Det kan hända att jag tänkte på syvmartin eftersom jag ska prata med honom på onsdag men jag vet inte, hahaha. Fina sms jag skriver på morgonen va? Tycker jag var duktig på att förklara för att sova ändå. Kom på nu att jag kanske tolkade hennes sms helt fel, hon kanske menade någon helt annan jag pratat med, hahaha. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0