we're undeniable

Åkte iväg på tivoli bakom Gränby idag. Mötte upp Amanda och Alex där och lite senare kom Denise. Vi åkte bara två olika karuseller för vissa såg livsfarliga ut och andra alldeles för barnsliga. Den ena var typ som popexpress på Grönalund fast killarna som jobbade där snurrade runt oss ibland. Blir yr bara jag tänker på det. Den andra var så mycket läskigare än vad den såg ut, man åkte runt och upp i en liten vagn. Klockan ett regnade det lite. Godis, biljetter och gosedjur gamlade ner från himlen. Fångade en biljett i luften och någon godis, är så himla stolt över mig själv! När vi inte orkade åka mer gick vi till Gränby centrum och sen stannade jag och Denise där för att shoppa. Eller fönstershoppa blev det för min del eftersom jag är superfattig. Köpte även en jättegod sockervadd och mindre god slush på tivolit.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0