Birthday bitches

I onsdags var det dags för min årliga födelsedag! Firade den med mest med le girls även kallade Frida, Denise, Amanda och Tina. De kom hit och åt tacos, kollade när jag öppnade presenter, mumsade i sig tårta och hade det trevligt. På kvällen gick vi till Williams. Det var en ny bartender men han var snäll och gav mig en shot med whiskey, lime och mandel i. Fick reda på efteråt att den innehöll mandel och kunde alltså dött om jag var allergisk vilket jag inte är. Vi tog ett stopp vid Max innan vi fortsatte till Interpool. Där hade jag också önskat att se en annan bartender men han som jobbade var mycket trevlig trots att han hjälpte Tina vinna i biljard. Där fick jag ännu en shot men en mycket finare och av brudarna. Vi hjälpte även till med lite kärleksproblem innan det var dags att dra vidare. Då hamnade vi på Terassen och efter ett tag kom vår käre bartenderkompis dit. Han tog min plats och berättade för mig åt vilket håll Etage låg när jag sjöng med i en låt. Sen satt vi och gissade namn och åldrar hela kvällen. Vill inte vara sån men jag är bäst på det. Amanda och Denise sov över här och vi startade dagen med mer tacos. Verkligen jättebra födelsedag må jag säga!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0