Hauntedhalloweenhorror

Igår var det partydags! I Ultunas kårhus var det halloweenfest för hela slanten. Jag, Tina, Denise och Minna fixade oss hos Tina och sen mötte vi upp Amanda där. Efter ett tag kom det en snubbe i screammask och umgicks med oss. Tog jättelång tid innan jag fattade att det var Alex, haha! Vi dansade med världens snyggaste kille i mask och pratade med ballongmannen bland annat. Klockan två begav vi oss hem och sov. Det var en mycket bra kväll trots att alla snygga killar raggade på min upptagna kompisar. Ska börja ha en lapp runt halsen där det står mitt civilstatus. "Singel", "det finns en snygg kille vet inte vad han tycker om mig men jag skulle inte banga liksom", "beror på hur du ser ut" osv. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0