it feels like I am just too close to love you

Alltså................... Om jag skulle skrivit detta för en timme sen hade det stått ungefär "HELVETE vfafaaan är det för fel på världen är ni dumma i huvudet HUR GIVK DET HÄR TILL helvete helvete faaan jag hatar livet vad lever jag för helvete jävla pissråtta skit hur hände detta måste slå någon hårt och det genast" men nu har jag blivit lite lugnare. Gick fram och tillbaka och grät och skrek efter att jag insett att Erik åkte ut. Är lite glad att jag är ensam hemma för annars hade jag slagit någon hårt. Försöker tänka bra tankar. Som att Erik är för bra för idol. Jag har egentligen aldrig velat att han ska vinna men vill inte se ett avsnitt där han inte är med. Därför kanske det var bra att han kom trea. Som en fanpage på twitter skrev, One direction kom trea och tack vare deras fans kom de långt. Det går inte att jämföra Erik Rapp och One direction EGENTLIGEN men jag är ledsen och då är allt möjligt. Har på mig min fina tröja jag vann för några veckor sen och försöker förstå vad som hänt. Jag vet att Erik kommer klara sig långt utan att vinna idol men vad i helvete gör Kevin där? Han är säkert en jättesnäll människa men man måste prioritera och han har flera gånger valt fotbollen. För honom verkar detta vara en lek men har man gett sig in i leken får man leken tåla. Hoppas lite att han vinner och att Elin gör sin egen grej. Förlåt för allt konstigt men är så jävla upprörd och twitter låter hela tiden för att alla är lika upprörda som jag VARFÖR HÄNDE DETTA INGEN TYCKTE JU ILLA OM ERIK skulle förstå om de andra åkte ut men inte Erik. Herregud.'
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0