you're gonna show the world what life's about

Den dagen då jag twittrat som mest om hur ensam jag är och om att folks förhållanden inte kommer hålla och att jag är ännu mer ensam händer det jag aldrig trodde skulle hända. "Andreas_Wijk följer dig nu på twitter!" berättade min mobil. Jag satt här ensam och svettades, skakade, grät och visste inte vad jag skulle ta mig till. Alltså Sveriges snyggaste kille följer mig på twitter. Det är stort. Här sitter jag och kollar på töntiga bolandeparaggarlamm när jag borde tänka större än så. Kanske inte Zac Efron, men nästan. Ville bara berättade att det här gjorde min dag. Plus mina nya byxor. Följ mig på twitter för att höra mer om hur ensam jag är eller om hur bra byxor jag köper. 94Frida heter jag där. (Följ mig inte)
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0