A freeze-frame of your eye in the strobelight

Igår åkte jag, Amanda, Tina och Denise till vår kära huvudstad för att kolla på Idol! Studion var i något läskigt industriområde och vi hamnade nästan först och fick köa vid en garageuppfart i någon timme innan dörrarna öppnades. Tiden gick ganska fort eftersom vi fick massvis med gifflar! När vi väl kommit in delade vi upp oss så hälften fixade platser medan jag och Denise utförde andra ärenden. Vi fick platser längst fram och hade så himla bra sikt! Kamernamännen älskade oss så vi syntes i tv flera gånger. Man fick typ ett eller flera sms/tweets/facebookmeddelande eller något annat under varje reklampaus om hur mycket de filmade oss. Misstänker att de saknade oss på twitter. Under en reklampaus sprang vi fram och snackade med Anders Bagge. han sa att jag och Denise hade samma hårfärg och frågade om vi använde samma burk. Alla var så sjukt jävla bra live, även de jag tycker om minst! Favoriterna igår var nog ändå Erik, George, Gabriel och Jens. Plus Sara. Och Sandra. Sen var resten skitbra de med. Var så sjukt jävla nervös när det stod mellan mina tre älsklingar Erik, Elin och George och blev lite tårögd när George fick lämna. Vi hängde kvar ett tag efter programmet, fick höra av Sakib att jag hade snyggt hår och snackade lite med Pär Lernström innan det var dags att springa till idolbussen och åka hem. Somnade klockan fyra och började dagen med idolreprisen. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0