djävulens intervall

Fick äntligen godkänt i musikteori!!! Har bara fyra ämnen kvar och det går bra nu! Jag klarade provet galant utan fusk vilket betyder att jag faktiskt på riktigt förstår allt som Göran pratat om under alla dessa år! Vill inte lägga av med musiken nu. Fick en fin dikt av Yvve som stöttat mig under alla dessa år och gjort musikteorilektionerna mycket roligare. 
 
 Efter tre långa år, är jag glad att du musikteori förstår
Aldrig mer fråga Göran om hur en tuba fungerar för att slippa prata
Aldrig mera säga F#dim för att låta smarta
Hoppas du får nytta av din kunskap om hur man spelar C-skalan på klarinett
Gå ut och fira nu och ät något fett


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0