Lev som jag lär, inte som jag är

Efter skolan gjorde jag ett litet besök på Röda korset. Där stod jag och pratade med någon farbror i cirka en timme. Han började prata om bröst men nämnde även det tredje ögat (hjärtat), andra världskriget, sin ex-fru, alkoholister, någon tjej han dansade med på flustret, en skinnsoffa, Gud och jordens undergång innan han kom fram till poängen. Det var faktiskt väldigt givande även om jag kanske inte förstod allt. Han ville iallafall säga att jag hade ett gott hjärta och så tyckte han att det var konstigt att han kunde säga till en kille att han hade snygg kropp men om han sa det till en tjej blev det bara fel, men han sa iallafall att jag hade snygga ben efter att ha förklarat hur han menade det. Tillslut sa han att jag skulle gå in i hans bil och ta en bok. Nu ska jag tydligen bli mormon. Ikväll blir det alltså nyktert! Kanske.
 

Kommentarer
Postat av: esther

läs bibeln istället ;)

Svar: Haha har tänkt göra det flera gånger, har inte läst mormonboken än hehe!
Frida

2013-09-26 @ 16:57:06
URL: http://whillows.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0